niedziela, 20 lutego 2011

20 luty

Moje marzenie? Długie zdrowe włosy niestety nie do wykonania.Czemu? Z racji tego, ze cokolwiek bym nie robiła moje włosy nie rosną, a po 3 tygodniach od fryzjera znowu stają się kupą siana.Przy czym może prosotowałam je z 5 razy.Moje włosy... co ja dla nich nie robiłam?Mam na ich punkcie manie.Nie szusze ich zrezygnowałam z prostowania na rzecz 'cudownych' kręconych włosów.Przetestowałam duzo odzywek maseczek zawsze musiałam zegnać sie z moimi włosami który po tak długim czasie cudem urosły i to do tej długości co zawsze.Farbować farbuje je, ale na to samo wychodzi co kiedyś jak ich nie farbowałam.Obecnie uzywam maseczki z Waxa i jedwabiu do włosów z Biosilk.Jeszcze musze sobię kupić odzywkę oraz szampon.Na razie nie wiem jaki muszę troche poszperać w internecie, a może coś znajdę.Dzisiaj bez zdjęc bo nie chce mi się iśc do sklepu po baterie ;D

piątek, 21 stycznia 2011

21 stycznia

Tak się cieszyłam, ze widze trawę, a tutaj wstaję rano i snieg ;( No niestety ja już mam ferie od rana bo zrobiłam sobie wolne i nie poszłam do szkoły ;D Tak się wkurzyłam, ale to swoją drogą.Wybrałam się dzisiaj na zakupy i kupiłam sobie staniki,podkład oraz eyliner.Mój aparat nie ma wielkich możliwosci więc po wielu próbach nie udało mi się zrobić porządnego zdjęcia eylinera.Więc wstawiłam to co wyszło.Chyba chce już jutro ;P
Fragment moich drzwi
Mój ulubiony batonik jak go kolega nazwał 'wacik ryzowy'

No i mój nowy podkład do wybróbowania z maybelline


wtorek, 11 stycznia 2011

11 stycznia

Moje oceny mnie przerażają są tragiczne aż nawet nie mam siły o nich myśleć chce jak najszybciej z sukcesem zakończyć ten tydzień.Nie wiem czy mi się uda bez dostana szału, ale spróbuje dać rade obecnie siedzę nad ankietą i już tak kompletnie straciłam wiare w swoje możliwości, że nie umiem wymyślić pytań.Zawaliłam ten semestr, ale w następnym biorę się za nauke- wiem tak każdy mówi, ale ja się wezmę bo nie chce mieć takich ocen jak teraz...Może jak ładnie mame poprosze kupi mi coś.Narazie moja miłość do koronki trwa.I bym chciała nam pewno coś z tym kupić w sumie przymierzam się do kupna bluzki z H&M chciałam bardzo czarną, ale ze względu na moje czarne włosy zrezygnowałam z niej na rzecz albo grafitowej albo białej i teraz pytanie którą mam wybrać? Chciałabym kupić również jakieś jasne spodnie ;D oraz spódniczke bo zaczne chodzić, a czemu nie ? Poszukam może coś ciekawego znajdę.Chyba muszę sprzedać ciuchy, ale to swoją drogą i nie teraz.A więc życze Wam przetrwania tego tygodnia i poprawienia ocen na takie które będą Was satysfakcjonowały ;)